Servis

Servis Gigaset – opravy telefonů Gigaset

Gigaset se o své přístroje umí postarat, nabízí technické poradenství a také servis a to nejen záruční, ale i pozáruční. Se záručním servisem doporučujeme obrátit se na svého prodejce, kde získáte informace o tom, jak záruční opravu, či případnou výměnu provést. Také však poskytujeme i pozáruční servis, a to i na starší přístroje, což v dnešní době není zcela běžné.

Technická podpora – technickou podporu a poradenství zajišťujeme telefonicky a v omezené míře i přes mail. Zavoláte na telefonní číslo 244 400 472 a naši technici se pokusí Váš dotaz okamžitě zodpovědět, případně vyřešit Váš problém. Případně napište na mail info@gigaset.cz a technici Vám odepíší v nejbližším možném čase. Využít také můžete formulář, který naleznete zde: kontaktní formulář.

Pozáruční servis – pozáruční opravy přístrojů Gigaset provádíme na adrese: Gigaset.cz, Atel servis spol. s r.o., Modřanská 1061/15. Praha 4 – Modřany. Kompletní přístroj stačí dopravit osobně, nebo poštou na uvedenou adresu. V případě zaslání poštou nezapomeňte na průvodní dopis, kde uvedete popis závady a kontakt, abychom Vás mohli informovat o případné ceně opravy.

Záruční servis – v případě uplatnění záruky kontaktujte svého prodejce – obchodníka, kde jste produkt zakoupili. Veškeré záruky se vyřizují přes něj. Tento prodejce záruku uplatní u velkoobchodního partnera a ten zajistí odstranění závady, případně výměnu přístroje, pokud to neudělá prodejce sám. U nás se uplatňují záruky u přístrojů, které byly zakoupeny přes www.atel-cz.cz nebo v prodejně ATEL SERVIS – Modřanská 1061, Praha 4.

domů

obchod